Systemy
zarządzania
dokumentami
i Workflow
Systemy
zarządzania
hotelami
i restauracjami
Systemy
analiz
biznesowych
Integracja
i systemy
komputerowe
Systemy Zarządzania Hotelami i Restauracjami

Starlight - PMS

Centralną częścią systemu jest program recepcyjny Starlight Property Management System. Służy on do zarządzania wszystkimi, nawet najbardziej skomplikowanymi czynnościami wymaganymi przy prowadzeniu hotelu.

To wszystko realizowane jest w prosty, czytelny i przejrzysty sposób w środowisku graficznym Windows przez personel hotelu.

Wybrane cechy

Program recepcyjny Starlight PMS jest systemem bardzo rozbudowanym, zawierającym szereg różnorodnych funkcji:

Kartoteka gości – centralna baza danych o klientach

Starlight Property Management System zawiera centralną kartotekę gości, firm i biur podroży dla modułu recepcji, modułu sprzedaży i marketingu, oraz modułu bankietowo – konferencyjnego.

Tworzenie rezerwacji - proste i szybkie!

Starlight posiada rozbudowane funkcje wyszukiwania, dzięki którym odnalezienie każdej stworzonej rezerwacji trwa zaledwie kilka sekund.

Wyszukiwanie może odbywać się wg dowolnego kryterium (wg. nr. rezerwacji, nazwy firmy, nazwiska gościa, nr pokoju, daty przyjazdu / wyjazdu, kategorii pokoju, narodowości, pakietu, nazwy grupy). Dzięki możliwości definiowania rozbudowanej siatki cenowej, dokonując rezerwacji dla konkretnego Gościa w wybranym okresie, system automatycznie podpowie ceny, jakie go obowiązują.

Dostępność? Żaden problem!

W systemie Starlight Property Management System dostępność pokoi widoczna w różnych układach (wg. typu, kategorii pokoi, statusu rezerwacji, kontyngentów, wolnych pokoi). Istnieje również możliwość podglądu dostępności danego pokoju w różnych układach na graficznym planie pokoi (grafik 1-dniowy, 7-dniowy lub miesięczny) Graficzne wykresy dostępności to 35 różnych typów diagramów.

Zintegrowany moduł wysyłania e-maili do gości (integracja z Microsoft Office)

Cała korespondencja w Starlight Property Management System (oferty, reklamówki, potwierdzenia rezerwacji, ponaglenia zapłaty) jest automatycznie kompilowana w Microsoft Word, drukowana, przesyłana faksem bądź mailem

Historia korespondencji

System automatycznie archiwizowane całą stworzoną korespondencję wysyłaną do każdego gościa indywidualnego, firmy czy grupy klientów. Istnieje też możliwość bezpośredniego dostępu do każdego dokumentu.

Funkcjonalność wieloobiektowa

System w wersji MultiProperty wykorzystuje jedną bazę danych dla wszystkich obiektów w sieci.

Wieloobiektowość, w rozumieniu rozwiązań IT dla hoteli oznacza, że wiele hoteli w sieci wykorzystuje jedną, wspólną bazę danych .

Takie rozwiązanie powoduje, że np. kartoteka gościa jest unikatowa w obrębie całej sieci, a wszystkie obiekty mają dostęp do wspólnych profili.

Główne zalety

  • Rezerwacje krzyżowe
  • wykonywanie, dostęp, zmiany i anulacje rezerwacji we wszystkich obiektach, także na planie pokoi
  • szybkie tworzenie rezerwacji krzyżowych z ekranu dostępności lub podglądu kodów cenowych
  • wydajna obsługa gości dzięki szybkiemu dostępowi do

rezerwacji w innych obiektach powiązanych rezerwacji sal konferencyjnych lub bankietowych globalnych danych dostępności informacji o statusach VIP/zależnościach kart gościa

  • Rozliczenia
  • Wygodny i szybki dostęp do rachunków gości i wystawionych faktur we wszystkich obiektach
  • Łatwe wprowadzanie na rachunki gości obciążeń pochodzących z innych obiektów (np. wynajem sal konferencyjnych, gastronomia, usługi SPA itp.)
  • Możliwość wydruku rachunków i faktur z innych obiektów
  • Identyfikacja pochodzenia rachunku lub faktury do statystyk obrotów i ewidencji należności
  • Rozliczenie i wymeldowanie gości z innych obiektów
  • Historia gościa
  • System gromadzi wszystkie szczegółowe informacje dotyczące pobytu gościa (data przyjazdu / wyjazdu, nr pokoju, kategoria pokoju, liczba zarezerwowanych pokoi, liczba osób (z podziałem na osoby dorosłe i dzieci, gości gratis), cena pokoju, obrót całkowity, cena pakietu, obrót z restauracji, bankietów, nr rezerwacji i inne)
  • Analiza globalnych danych o pobycie gościa, jaki również pochodzących tylko z wybranego okresu i obiektu
  • Informacje dotyczące pobytów gościa posortowane są chronologicznie: dane dotyczące ostatniego pobytu gościa wpisane są w pierwszym od góry wierszu.
  • Informacje zawarte na liście można w dowolny sposób filtrować wybierając m.in. okres czasu jaki ma zostać poddany analizie, kod segmentu, kod źródłowy.
  • Różnorodność hoteli w sieci
  • Możliwość odzwierciedlenia najbardziej skomplikowanych struktur biznesowych w środowisku wielooddziałowym
  • Konfiguracja tzw. master property, który służy jako szablon konfiguracji dla innych obiektów (min. kontroluje mechanizmy zachodzące pomiędzy nimi)
  • Unikalne zarządzanie informacjami dzięki centralnej bazie, która zawiera kompletne i szczegółowe dane
  • Administracja
  • Opcja przydzielenia różnych uprawnień do określonych grup użytkowników wraz z możliwością dodawania nieograniczonej liczby użytkowników do zdefiniowanych grup (zastępuje czasochłonne konfigurowanie użytkowników w poszczególnych obiektach)
  • Możliwość przygotowania i zachowania w bazie „wzorcowej konfiguracji”
  • Proste i wygodne dla użytkownika kopiowanie ustawień z master property do wszystkich obiektów
  • Możliwość skonfigurowania dowolnie zdefiniowanych przez użytkownika cech hotelu, według których obiekty mogą zostać pogrupowane
  • Przydzielanie cech do konkretnego obiektu dokonywane przez Centralę
  • Praktyczna wyszukiwarka dla obiektów o specyficznych cechach

Wersja wieloobiektowa Starlight może być instalowana na centralnym serwerze zlokalizowanym w siedzibie sieci (np. jednym z hoteli). Inną opcją jest zlokalizowanie bazy danych na serwerze w niezależnym Centrum Danych.