Systemy
zarządzania
hotelami
i restauracjami
System
zarządzania
dokumentami
i WORKFLOW
Systemy
analiz
biznesowych
Integracja
i systemy
komputerowe
 

Horeca Idea Solutions

Bezpieczne i tanie elektroniczne archiwum dokumentów

To innowacyjne narzędzie do sprzedaży i organizacji imprez. 

Pracownicy dostają doskonałe narzędzie do sprzedaży oraz profesjonalnego kontaktu z klientem. Szybko przesyłają ofertę konferencyjno-bankietową do potencjalnych klientów, błyskawicznie przygotowują kalkulacje imprezy dla obecnych klientów oraz budują długotrwałe relacje biznesowe z byłymi klientami poprzez narzędzia komunikacji marketingowej.

 

Rozwiązanie Horeca Idea Solutions sprawia, że Pracownik:

- może sprzedawać z dowolnego miejsca na świecie konferencje i bankiety 24 godziny na dobę, 365 dni w roku,
- szybko i bezbłędnie buduje szczegółowy program dowolnej konferencji, bankietu czy wesela,
- może projektować imprezę na spotkaniu w firmie Klienta,
- może skorzystać ze swojej bazy Klientów wzbogaconej o historię kontaktów oraz funkcjonalności CRM,
- ma dostęp do aktualnej informacji na temat dostępności sal i realizowanych imprez,
- ma do dyspozycji system powiadomień komunikacji wewnętrznej, informujący o zadaniach,
- terminach granicznych, zmianach w cennikach, itd.

 

Korzyści z wdrożenia Horeca Idea Solutions:

Szybkie i bezbłędne przygotowywanie szczegółowej kalkulacji i agendy imprezy.
Pełen dostęp do planowanych i realizowanych imprez w obiekcie.
Archiwizowanie wszystkich kontaktów z klientem.

 

Dzięki Horeca Idea Solutions przygotowanie i realizacja imprezy jest prosta a praca z Klientem przyjemna. 

Zainteresowało Cię to rozwiązanie?

Zadzwoń do nas:

+48 32 279 22 50